Ջեկոյի նոր արկածները

Կար-չկար մի Ջեկո անունով շուն կար: Նա մի օր որոշում է գնալ իր մազերը, եղունգները, կտրել և գեղեցկանալ: Նա ճանապարհին մածում էր, թե վերջում ինչքան գեղեցիկ կլինի: Նա գնում հասնում է տեղ և վերջում դուրս է գալիս լրիվ ուրիշ շան տեսքով, բայց շատ գեղեցիկ էր: Ճանապարհին մյուս շները մտածում էին <<այս շունը աշխարհի ամենագեղեցիկ շունն է>>, բայց նա հենց եկավ տուն , նրա տերը իրեն չճանաչեց, որովհետև նա այդքան գեղեցիկ կյանքում չի եղել: Տերը ասաց.

-Դու ո՞վ ես , ինչ ես ուզում ինձանից:

-Չճանաչեցի՞ր ինձ, ես քո շունն եմ:

-Բայց դու այդքան գեղեցիկ կյանքում չես եղել:

-Դուրս կորիր իմ տնից, դու իմ շունը չես:

ԵՎ Ջեկոն, տխուր-տխուր գնում է որպեսզի ամեն ինչ անի, որ նա վերադառնա իր հին տեսքի բայց շատ դժվար է այդ ամենը անելը, և նա հասկանոմ է, որ այդպիսի արկածններ չի կարելի անել: Քանի որ բոլորին էլ իրենց իսկական տեսքը սազում է:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *