Չախչախ Թագավորը աղվեսի և ջրաղացպանի անունից

Ես գնացի Ծովափ տեսա մի պանիր և բաղարջ։ Որոշեցի, որ պետք է ուտեմ դրանք, իսկ հաջորդ օրը մի պանիր տեսա գնացի այդ պանրի մոտ և ընկա ջրաղացպանի թակարդի մեջ։ Ես ասացի <<Խնդրում եմ բաց թող ինձ ինչու ես մի պանրի համար ուզում ինձ սպանել բաց թող ինձ և ես քեզ լիքը լավություն կանեմ բաց թող ինձ>> ջրաղացպանն էլ ինձ բաց թողեց հետո ման էի գալիս Թագավորի աղբանոցում հանկարծ մի ոսկի գտա վազելով գնացի թագավորի մոտ և ասացի <<Թագավորն ապրած կենա չախչախ թագավորի մոտից մի ոսկի եմ գտել խնդրում եմ կոտ տուր ինձ, որ գնամ ոսկին չափեմ>> իսկ թագավորը ասած <<Չախչախ թագավորը ո՞վ է>>։ Ի՞նչպես թե դու չգիտես թե ով է չախչախ թագավորը ոչինչ շուտով կիմանաս։ Պատասխանեցի ես։ Գնացի այնտեղ գտա մարգարիտ վազելով գնացի թագավորի մոտ և խնդրեցի, որ կոտ տա գնամ մարգարիտը չափեմ։ Հետո խնամախոս գնացի թագավորի մոտ և ասացի <<Թագավորն ապրած կենա աղջիկ ուզում է չախչախ թագավորի հետ ամուսնանալ>> Թագավորը շատ ուրախացավ և ես թագավորն ու արքայադուստրը գնացինք ջրաղացպանի տուն։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *