Ինչպես ճանաչեցի Թումանյանին

Ողջույն, ես Միքայելն եմ, հիմա կպատեմ թե ինչպես ես գիտեմ Հովհանես Թումանյանին: Երբ ես 4-5 տարեկան էի շատ էի լսել Թումանյանի մասին բայց գիտէի միյայն մի հեքիաթ նրանից: Նախքան դպրոց գնալը իմ Մայրիկը ինձ պատմեց 2 հեքիաթներ, մայրիկս նորից էր ուզում պատմել լիքը հեքիաթներ բայց արդեն ժամանակն էր դպպրոց գնալու իսկ հետո ես սովորեցի Թումանյանի համարյա բոլոր ստեղծագործություններն ու հեքիաթներն: Առաջին դասարանում մենք սովորել էինք մի քանի հեքիաթներ և սովորել պատմել դրանք: 2-րդ դասարանում սկսեցինք Թումանյանի հեքիաթները վերլուծել և պատմել: Երրորդ դասարանում մենք պատրաստում էինք Ռադիո նյութ Թումանյանի հեքիաթները: Իսկ հիմա 4-րդ դասարանում համարյա գիտենք Թումանյանի բոլոր հեքիաթները բացի ընդհամենը մի հեքիաթից որը կոչվում էր <<Եդեմական ծաղիկ>>: Իսկ ինձ թվում է, որ գնանք Միջին դպրոց արդեն էլ չենք անցնի Թումանյանի հեքիաթները կանցնենք միյայն ստեղծաթործություններն քանի որ Թումանյանի բոլոր հեքիաթները մեր դասարանը գիտի:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *